vineri, 10 aprilie 2015

Stelute, stelute...stelute

Hei, ce faceti?
Va aduceti aminte proiectul meu cu stelute?
Hai sa va reamintesc un pic, dar va las si aiciaici si aici primele trei stelute extrase.
Cum stau pana acum: prima steluta : sa creasc numarul cititorilor : gfc - 29, g+ 163 si bloglovin 34, va multumesc din suflet ca sunteti alaturi de mine.
Steluta numarul doi: sa reusesc sa ajung la kilogramele initiale - cat am avut inainte sa raman insarcinata - am plecat de la 78kg in februarie si acum am 73, eu zic ca este un progres.
Steluta numarul trei, nu a mers foarte bine, nu am reusit sa imi achizitionez cartile mult dorite :(, imi pare tare rau ca nu le-am cumparat dar chiar nu am avut banuti :(, sper sa reusesc sa le cumpar luna aceasta.
Hai sa vedem ce scrie la steluta numarul patru, o extrag azi pentru ca maine voi aveam multa treaba si nu cred ca reusesc sa stau pe la calculator.
Deci :  Sa scriu mai des pe blog. ( pun poza cu prima ocazie )
Deja am inceput aceasta steluta, deoarece vreau sa fiu mai aproape de voi, sa comunicam mai mult si de ce nu sa purtam diverse discutii.
Voi incerca sa scriu zilnic, atat despre produsele testate cat si despre multe alte lucruri.
Daca vreti sa gasiti ceva anume aici va rog sa imi spuneti.
Promit sa incerc sa pun in aplicare aceasta steluta, si sa reusesc sa duc la bun sfarsit steluta numarul trei, va tin la curent.
Pupici si va doresc o sambata plina de realizari.
P.S. Va spun de acum ca week-endul viitor voi lipsi de aici, chiar nu voi reusi...am un eveniment foarte important, promit sa va spun cum a iesit dupa.

4 comentarii:

  1. Interesanta si foarte frumoasa acesta steluta ^_^
    Iti doresc multa bafta si succes, la mai multe articole pe blog si la cat mai multi cititori ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, da este frumoasa, desi a inceput cu cateva hopuri sper sa imi revin repede, dar de luni 20.04 ma apuc serios de treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesanta si utila ideea cu stelutele. Mi-ar placea sa o incerc si eu... Iti tin pumnii sa reusesti in tot ceea ce iti propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma motiveaza si ma face sa lupt sa le duc la bun sfarsit :), desi steluta anterioara nu am dus-o la bun sfarsit ma voi refansa. Cat despre aceasta imi voi stabili 3 zile in care voi posta fie ce o fi :)

      Ștergere