joi, 12 martie 2015

Steluta 3




Hei, ce faceti fetelor?
Imi cer scuze pentru intarzierea cu care am extras steluta numar trei, schimbarea de anotimp are un efect mai ciudat asupra mea: imi este somn non-stop, as dormi zi si noapte :(.
Hai sa vorbim de steluta numarul 1
Nu mai stiu daca va aduceti aminte dar era despre blogul meu : si anume sa cresc numarul de cititori pe blog : hai sa vedem in ce stadiu se afla acum : recent am adaugat GFC - ai acum am 9 persoane inscrise, prin g+ - 136 si prin bloglovin 31, eu zic ca sunt pe drumul cel bun, ma bucur ca vad ca am prieteni care sunt alaturi de mine, si ca cititi ceea ce scriu, multumesc tare mult
Steluta numarul 2 : e vorba de una dintre cele mai grele provocari pentru mine, 
Sa slabesc pana la botez - mai exact pana pe 18.04.2015.
Vreau sa va spun ca este cea mai grea provocare prin care a trebuit sa trec - si spun asta ca era dependenta cu Coca Cola, Pepsi, ciocolata, si multe alte dulciuri cu mult mult zahar, oricand preferam o ciocolata in locul unui mar sau orice alt fruct, si sa nu mai vorbim de minunatii cartofi prajiti sau delicioasa paine :))
Am inceput provocarea cu 78kg, cand am vazut asta am zis ca nu este adevarat - aveam exact atatea kilograme cate aveam si cand eram insarcinata cu Maya - cand am vazut asta am ramas profund dezamagita si am zis ca trebuie sa iau masuri, ma gandeam initial ca vreau sa incap intr-o rochie draguta la botez nu sa port un sac :)),
A fost un inceput greu - am renuntat la paine, la prajeli, si bineinteles la suc si ciocolata - am inceput sa mananc mancare gatita, sa beau ceai - candva eram certata cu el :), am renuntat la mancatul dupa ora 17.30 - eu care mancam si la ora 22.30 :)). Recunosc nu e de ras, aveam un stil de viata haotic, nu tineam cont de nimic - mai ales cand era vorba de mancare, dar acum totul sa schimbat - mananc mai sanatos, nu mint ca mai calc stramb, mai mananc cartofi prajiti, dar mult mai rar 
Am ajuns la 76kg, eu zic ca este un inceput. voi continua asa de acum incolo, deja nu mai este vorba despre un botez - nu zic ca nu este important - dar acum e vorba de sanatatea mea, de viata mea si de cum ma simt eu in pielea mea.
Steluta numarul 3: 
Am extras-o azi de dimineata :)

Scrie : Sa imi cumpar cele doua volume : Ramai vesnic vrajitoare, si Cand este vrajitoare 


Mi-le doresc din decembrie - le-am descoperit in timpul proiectului Secret Santa, dar am primit altceva in schimb.
Dar in aceasta luna le voi cumpara, abia astept sa le citesc.

Pupici.

Voi ce tip de carti cititi?

P.S. Cum pe 16 aprilie micul meu blog face 2 anisori :), eu zic ca trebuie sa sarbatori cu un Giveaway 

Fiti pe faza - zilele astea urmeaza sa inceapa :)


7 comentarii:

  1. O...super steluta asta !!! Si eu imi doresc sa le cumpar...dar nu le-am gasit, erau sold out...:D !
    Cand le gasesti, sa-mi spui si mie si de unde le-ai luat, de pe ce site !
    Referitor la steluta 1, ma bucur enorm de mult ca numarul cititorilor pe blogul tau s-a marit ! :)
    Iar referitor la steluta 2, bafta multa si sa ajungi la o greutate cat mai apropiata de ceea ce are nevoie organismul tau si sanatatea ta v-a fi mult imbunatatita ! :)
    Pupiiiiici, scumpa mea :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult :* :* :* , sa fi pe faza urmeaza un giveaway diferit fata de cele obisnuite :), premiul nu va mai consta in accesorii :* :* :*, secret :)

      Ștergere
    2. OOOOO.............minunaaaaaaaat !!!!
      Pupici, scumpa mea, cu drag !!! :* <3 :* <3 :*

      Ștergere
  2. Sa ai reusita si cu cea de-a treia steluta,la multi (f)ani blogului si cat mai multe articole frumoase!Sanatate si tot ce iti doresti!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult, multumesc ca esti alaturi de mine, ca citesti ceea ce scriu, ca imi spui aceste lucruri minunate. Pupici

      Ștergere
  3. Sa ai reusita si cu cea de-a treia steluta,la multi (f)ani blogului si cat mai multe articole frumoase!Sanatate si tot ce iti doresti!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult, multumesc ca esti alaturi de mine, ca citesti ceea ce scriu, ca imi spui aceste lucruri minunate. Pupici
      Spre sa reusesc :) deja am inceput sa caut sa le cumpar :) abia astept sa le citesc

      Ștergere