sâmbătă, 21 martie 2015

Oriflame

Ce faceti dragelor?
Eu profit de timpul liber ramas pe ziua de azi, deoarece in week-end rar am timp liber :). azi m-am gandit sa va arat ce mi-am comandat de la Oriflame.
Sincer sa va spun rar comanda de la Oriflame, Avon sau Lady's, in general fie comanda mama ca vroia ea, sau imi cumparam direct din magazin.
Zilele trecute am facut rost de un catalog Oriflame din campania de luna asta, habar am ce campanie era :)).
L-am rasfoit repede si am decis sa il iau acasa sa ma uit mai atent poate, poate imi comand si eu ceva; am tot fugit de cataloagele astea ca mereu trebuie sa imi achizitionez ceva :)), si de lotiuni, oje, farduri, etc..nu duc lipsa :).
M-am uitat eu prin el, o data, de doua, de noua :)), si pana la urma m-am decis :):

Cum am o pasiune nebuna pentru gelurile de dus, mi-am achizitionat gelul de dus Discover Miami - la pretul de 9 lei ( parca ).
I-am luat sotului meu un parfum : Be the legend - va spun sincer miroase minunat, imi place la nebunie, si persista foarte mult, ceea ce este super ok.
Glacier - este un parfum special pentru tatal meu - un parfum usor fresh :) exact pe gustul lui.
Si cum nu se putea sa dau comanda fara o oja...mi-am cumparat oja Lavender Shimmer - deci mov :) 
Si niste benzi pentru manichiura frantuzeaca
Promit sa revin cu o poza cu unghiile facute cu aceasta oja, dar imediat ce mai cresc putin :), nu imi plac unghiile mele cand sunt scurte :*.

Pupici fetelor si va multumesc ca sunteti alaturi de mine :* :* :*.






2 comentarii:

  1. O...ce de lucruri frumoase si parfumate ti-ai comandat !!!
    Oja este absolut speciala, deosebita...mov pentru tine ! :)))
    Pupici si abia astept sa vad pozele cu manechiura !!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa mai creasca putin unghiile :), dap foarte parfumate pentru persoane dragi mie :*

      Ștergere