sâmbătă, 7 martie 2015

Make up complet cu Cosmod


Hei, ce faceti? Azi vreau sa va vorbesc despre cateva produse noi achizitionate :) cu ajutorul site-ului BeautySpell
Sincer va spun imi lipseste sa ma machiez, si cand spun machiat ma refer la fond de ten, perle, farduri, rimel si rujul meu favorit :)
hmmm am tot facut cautari dupa produse de make up, ceva special ca doar vine 8 martie, si am dat de acest site, unde am gasit produse de la Cosmod, si am gasit un rimel care mi-a facut cu ochiul si asa ca l-am comandat, cum am decis sa schimb si trusa de farduri nu de alta dar a trecut ceva timp de cand o am, tot de la Cosmod am gasit una super, si daca tot  mi-am luat rimel si farduri de ce sa nu imi iau si un fond de ten spuma ca nu am avut niciunul pana acum.
Asa ca am dat comanda, si azi a venit, vreau sa va spun ca au fost super bine impachetate sa nu pateasca nimic,
Sa incepem cu fondul de ten este super, este nuanta mediu, se intinde super bine, oficial sunt super incantata de el
Rimelul, hmmm nu mai stiu daca ati citit postarea despre rimelul meu preferat ( Aici ), ei bine acesta este super marfa, face genele super marfa, plus ca arata foarte frumos, deci cu siguranta intra pe lista favorite.
Si bineinteles frumoasa trusa de farduri, imi place la nebunie, imi plac culorile sunt exact pe gustul meu <3.
Eu stiu ca nu sunt experta in machiaj, sunt abolut sigura de asta dar va arat ce a iesit :) ce parere aveti?  ( Revin cu poza - promit ) 
Deci in concluzie: imi plac produsele de la Cosmod, imi voi mai achizitiona si altele deoarece sunt pe placul meu, daca vreti si voi intrati pe BeautySpell pentru achizitionarea lor, 

Voi ce tip de fond de ten folositi?
Ati dorit sa achizitizionati produse Cosmod? 


2 comentarii:

  1. Wow...cate lucruri frumoase ti-ai luat !
    M-am plimbat o gramada pe site-ul lor ! Au preturi bune si produse diverse ! :)
    Sa le folosesti cu multa placere si...abia astept poze cu tina machiata ! :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Maine, promit :) ca sa fac poza la lumina zilei :) sper sa va placa modul meu de a ma machia :D
      Pupici

      Ștergere