marți, 17 martie 2015

Aici vei gasi becuri cu led



GreenTek


Hmm poate ca va ganditi oare ce imi veni sa vorbesc despre becuri, neoane si alte produse de iluminat, ei bine hai sa va spun despre ce este vorba: nu stiu cati dintre voi dragi mei cititori stiti ca eu pot ochelari, ii port de aproximativ sapte ani, si de atunci s-au schimbat mult: stiu ca pentru o fata conteaza mult aspectul fizic...aici nu ma deosebesc cu nimic de alte fete, deci mi-am schimbat modul de a ma machia, incerc sa imi scot ochii in evidenta chiar data port ochelari deci o lumina perfecta in camera ma ajuta sa nu arat ca un clovn cand ies din casa.. De ceva vreme am inceput sa mesteresc, si cum totul se face cu migala si mult suflet am nevoie de o lumina destul de buna, pentru a realiza ceva frumos pentru voi.
Dupa ce am tot incercat diverse modalitati de iluminat, sincer va spun ca pe langa o factura destul de mare la lumina, altceva nu am rezolvat.
Totusi cel mai important lucru pentru mine este sa am lumina optima atunci cand lucrez, fie acasa sau la serviciu, acest lucru conteaza mai ales ca tot timpul stau la calculator sau scriu cate ceva.
Am tot vorbit cu colegii mei si ii tot auzeam vorbind de GreenTek, asa ca i-am rugat frumos sa imi explice si mie despre ce este vorba: este o firma aparuta in 2009 care are la baza o noua tehnologie de iluminat si anume led-urile. 
Am tot auzit ca se vorbeste peste tot despre schimbarea iluminatului stradal cu aceste becuri cu led, deci prin urmare factura noastra la energia electrica va scadea cu 15 la suta, deci consider ca ar fi o imbunatatire.
Pe site-ul greentek.eu/ro/ veti gasi multe lucruri interesante, pe mine ca fata ma fascinat, desi sunt termeni tehnici vei vedea ca sunt pe intelesul tuturor
Mereu mi-au placut lucrurile tehnice, si mai ales sunt o fana a ecologiei, consider ca pamantul merita ajutat pentru a putea avea o viata cat mai buna.
O sa intrebati ce legatura au becurile cu led cu ecologia: ei bine au: deoarece acest iluminat este 100% ecologic, deci prin urmare vom putea ajuta pamantul prin achizitionarea acestor produse.
Veti gasi pe site foarte multe informatii despre aceste becuri cu led, ma impresioant durata de viata a acestora, de pana la 50.000 de ore, faptul ca nu palpaie ca stramosul sau neonul obisnuit care necesita incalzire pentru a se aprinde, iar dupa cum bine stim un bec obisnuit nu "traieste" foarte mult, da nu este scump, 1 leu maxim, dar daca ma gandesc 1 leu azi, unu maine si tot asa, unde ajung?
In concluzie becurile cu led GreenTek inseamna economie, nu doar la factura electrica dar si la cheltuielile de zi cu zi.
Aceasta firma are sediu central in Bucuresti, dar ii puteti gasi si in Iasi, am vazut ca este o companie careia ii pasa, si aici ma refer ca au sustinu Seara de Jazz a arhitectilor, mi se pare un lucru extraodinar, deoarece putine companii isi aloca timp in sustinerea unor proiecte.
Felicitarile mele sincere, faceti un lucru extraodinar.


Va invit cu caldura pe site-ul GreenTek, veti gasi foarte multe informatii utile.

Pupici

2 comentarii:

  1. Un articol foarte interesant, multumesc draguta mea Alinuta ! :)
    Cum stii si eu port ochelari si aceste detalii, imi sunt de mare ajutor !
    Pupici ! :) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :), pentru mine s-au schimbat multe. si am ajuns sa consider ca o lumina optima conteaza intotdeauna :)

      Ștergere