miercuri, 4 februarie 2015

Review - Gerovital H3 Evolution


Perfect look

Hei, ce faceti? Eu am revenit cu forte proaspete si cu noi subiecte pentru voi
Pentru inceput vreau sa va intreb cum a fost week-end-ul vostru? Al meu a fost ok, cam obositor si multa munca dar na...asa e in week-end la mine in general.
In fine ieri am avut parte de o supriza : hai sa va povestesc...am inceput dimineata in forta...treaba treaba si iar treaba...ca asa este la curte niciodata nu se termina treaba :(
In fine dupa ce intr-un final termin si eu si intru in casa: suna la poarta...ies intr-o viteaza ( ca de obicei asa sunt ) si cand ajung la poarta gasesc un domn cu un plic in mana, ma intreaba daca sunt doamna Ceoaca ( hi hi hi- inca mi se pare ciudat ) ii spun ca da, si abia atunci imi spune ca are un colet pentru mine...sincer asteptam un colet dar nu ma gandeam ca va ajunge asa de repede :), dau datele necesare si iau coletul..bineinteles nici nu ajung in casa ca ma apuc sa il desfac :) 
Gasesc in plic urmatorul produs :
Va pot spune ca de cand ma stiu nu m-am dat cu crema...recunosc cu rusine ca nici cat am fost insarcinata...si acum regret acest lucru...sa nu faceti ca mine...ca patiti ca mine :(
In fine hai sa revin la aceasta crema minunata, bineintele ca am desfacut-o de aseara :d ca nu ma puteam abtine :), fetelor va spun miroase minunat.
Azi de dimineata m-am trezit si m-am dat pe fata, va spun sincer ca desi tenul meu este mixt cred ca de aceea nu m-am dat cu creama pana in prezent , acest lucru se va schimb de acum.
Pretul aceste creme este de 36.40
Ce face: hidrateaza, remineralizeaza pielea, corecteaza ridurile si ofera fermitate pieli
Ce contine: Aquxy, vitamin A si E si complex de Sepilift. 
Deci zic eu numai lucruri bune,
Aceasta crema o gasiti pe Farmec.
Oficial consider ca aceasta crema pe langa faptul ca hidrateaza pielea o ajuta sa reziste acestei perioade, cand desi este soare afara bate vantul. 
Merita sa o incercati, eu de acum o voi folosi cu siguranta deoarece chiar imi place si face ceea ce promite.

Pupici


2 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine si pentru aceste produse de calitate si de ajutor !
    Sa le folosesti cu multa placere ! :)))) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, au produse super, imi plac la nebunie si au o calitate wow

      Ștergere