luni, 9 februarie 2015

Orkide


Ce faceti dragelor?
Vreau sa va spun sincer ca a inceput sa imi placa foarte mult sa scriu, inainte nu stiu o faceam poate din dorinta de a comunica cu cineva, cred ca asa a si luat nastere micul meu blog, din dorinta mea ascunsa de a ma exterioriza...rar fac acest lucru...sau poate ca am o imaginatie foarte bogata :)
In fine, vreau sa va multumesc ca urmariti pagina mea, chiar imi pare bine sa vad ca incep sa am noi prieteni, apropo de asta nu uitati de micul meu proiect Stelute inca putin si extrag o noua provocare.
Dar hai sa vorbim despre oja mea preferata :) ca doar va spuneam mai devreme ca ma duc sa imi fac unghiile - asta in review-ul despre Farmec Dizolvant pentru lac de unghii
Cum spune si titlul este o oja de la Orkide - va pot spune ca are o poveste pe care sigur o voi tine minte destul de multa vreme de acum inainte :)
Aceasta oja a ajuns la mine intr-un mod destul de ciudat :) - hai sa va spun pe scurt :)
Eram la munca...mie dor de locul meu de munca...poate nu stiti dar eu lucram ca operator calculator - acolo ma voi intoarce si dupa cei doi ani de concediu crestere copil - pe Maya Andreea 
La locul meu de munca intram in contact cu diversi soferi - aceasta oja o am de la un sofer de tir turc - nu am retinut numele dar cred ca oricum nu as fi stiut sa il scriu :). Dupa ce toata ziua m-am certat cu el toata dimineata - el pe turceste - eu pe romaneste - dupa ce au reusit colegii mei sa incarce tirul cu marfa in cauza...il pun sa astepte sa fie facuta plata pentru marfa respectiva ca apoi sa poata pleca...dupa ceva vreme vine la mine sa ma intrebe daca poate pleca - si eu ii spun ca nu - atunci remarca manichiura mea - 
(asta  era ) 
Si imi spune sa astept putin - vine de la masina cu aceasta oja - parca mi-a citit gandurile ca este mov ( culoarea mea preferata ) 
Imi place enorm de mult: rezista destul de mult pe unghii - chiar daca fac treaba prin casa - are un luciu super frumos - si se usuca foarte repede 
Asa arata pe unghiile mele - care cei drept - sunt mari...dar nu ca cele din poza anterioara...dar totusi cand ma voi reintoarce la munca cred ca voi revenit la acel timp de manichiura :)

Voi aveti acest timp de oja? Sau mai bine zis aceasta marca?
Mie imi place enorm...desi e singura care o am de aceasta marca...pe viitor voi mai cauta.

Pupici!!!

2 comentarii:

  1. e foarte frumoasa nuanta,mie oricum imi plac nuantele mai ciudatele,am avut si eu multe oje de aceasta firma,se gasesc in drogherii,in magazinele chinezesti,nu e una scumpa,dar sunt foarte bune,eu una sunt multumita daca tine 3 zile pe unghii...oricum ma plictisesc repede de o nuanta.Acum am o oja Orkide mov(iti trimit poza pe fb cu ea ) primita de la sotul meu si o aplic destul de des pt ca imi place nuanta si luciul ei,imi alungeste forma unghiei,in prezent am unghiutele cam scurte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm super colorile :) voi reveni cu un articol nou despre oje....abia astept :). Nuante noi :*

      Ștergere