duminică, 15 februarie 2015

Muzica....si carte


Hei, Ce faceti?
Pentru ca abia a trecuta Valntine's Day, vreau sa va intreb : cum ati petrecut?
Eu am stat cuminte acasa...cu pitica...am prajiturit si gatit...am mesterit...nimic romanic la orizont, dar chiar nu conteaza :) a fost o zi super :)
Azi mi-am propus sa ma delectez cu o carte buna, fac o mica pauza de facebook...oarecum am terminat ceva important pentru mine...deci am voie sa trag chiulul azi :).
Azi...imi petrec timpul cu fata mea, cu o muzica de calitate si o carte buna :)
Am carti in varianta normala, adica cea veche...cu file un pic uzate...dar azi am ales una in varianta pdf :), mi-a luat candva sotul o tableta...si recen i-am gasit o intrebuintare :) pe langa multe alte chestii...citesc :)
Asa ca azi...in compania unor melodii pe gustul meu...voi citi noua carte inceputa ieri : Stephanie Perkins - Lola și băiatul de treabă din vecini
"

Deci: dragele mele va pupacesc, si va mai astept. 
Nu uitati daca va place ce ati gasit aici...ma puteti urmari prin "Follow me on bloglovin"

Pupici

P.S. De azi avem si pagina de facebook : Handmade...just me

6 comentarii:

  1. Spor la citit si odihna placuta! Pupici tie si bebelusei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicit pentru cate faci !
    Dar in mod special ca stai sa citesti, indiferent de modalitate !
    La cat mai multe carti citite in stil clasic cat si in format pdf.
    :) Pupici ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci tare mult, sunt doua volume care doresc din suflet sa le citesc in format clasic...sper sa reusesc sa le achizitionez cat mai repede :)

      Ștergere
  3. Fara sa vreau am sters un comentariu imi cer mii de scuze

    Gabriela Catalina
    Ma bucur ca suuunt aici! <3
    Te pupic si... ne mai auzim!
    Ps. recomand cu drag si din suflet si Biblia Cuvantul Lui Dumnezeu, schimba vieti!
    Pupiceeeeeeeeeeeeei draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere