marți, 17 februarie 2015

Iubesc movul


Hei, ce faceti?
Eu, vreau sa vorbim de culori azi :)
Dupa cum spune si titlul : iubesc movul, ei bine pentru mine culoare mov este precum rozul pentru unele fete :)
Presupun ca va ganditi acum...hmmm poti spune asta daca numele tau este Alina pink, sau pe facebook esti Just pink in paranteze...ei bine...mi se parea ca suna ciudat just purple :) sau Alina purple :) asa ca am ales pink in loc de purple :)
Imi place culoarea asta de cand am terminat liceul..nu mai stiu exact cum a inceput aceasta nebunie in culori dar stiu ca movul ma reprezinta...:)
Daca tot vorbim de culori hai sa va arat noua mea achizitie 
Hi hi hi...bineinteles mov :) imi place enorm cum se vede pe unghii, si cu siguranta este mov,
Imi place nuanta :) este prima oja care o am de la Flormar...si sincer va spun am primit-o cadou :)
Dap...am prietene care de fiecare data cand vad ceva mov se gandesc la mine si imi fac cadou acel lucru...asa am intrat in posesia aceste oje :)
Nu pot spune ca nu imi lipsesc unghiile facute cu gel, sau tips-uri...ba uneori chiar le duc dorul...dar pot recunoaste ca atunci cand vad o oja de acest gen pe undeva..ma bucur ca am unghiile naturale pe care le pot colora cum vreau eu.
Cum spuneam...e prima oja de la Flormar...totusi promit ca imediat ce se va imbunatati vremea..si voi iesi din casa cu pitica mea, imi voi achizitiona altele.,,imi plac la nebunie.
Cat despre aceasta oja va pot spune ca rezista pe unghii, sunt data de 2 zile deja si nu a sarit deloc..in conditiile in care chiar fac treaba prin casa.
Deci: recomand cu drag aceasta marca de oje :)

Voua fetelor ce culori va plac? Nu ma refer neaparat la oje...vorbesc in general :)

Pupici 

P.S, Vreau sa va multumesc ca imi sunteti alaturi.

4 comentarii:

  1. si mieeeeeeeeeeee imi place movul.. chiar acum port pe o unghie mov.. restul roz.. si de la cealalta mana un verde.. :))))) da stiu combinatii... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da....este superba nuanta ! :)
    Iar firma asta are produse foarte bune, sunt foarte incantata de ele ! :) Ca si culori aleg bej, crem, alb, roz si chiar rosu, fucsia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi hi :), eu tocmai mi am mai liat o serie de oje :) abia astept sa vi le arat :).

      Ștergere