luni, 29 decembrie 2014

Masini

Piese auto 


Dragi mei, hai sa vorbim despre ceva cu totul nou pentru blogul meu, masini, motociclete, biciclete si bineinteles piese auto :) 
Mereu mi-am dorit o masina, am avut tot timpul ambitia de a conduce dar nu am ajuns sa imi iau permisul inca, dar pot sa recunosc ca desi sunt fata intorc capul dupa o masina bine tunata, imi plac masinile care ies din tipare, masine in culori turbate, cu diverse accesorii pur si simplu ma fac sa imi doresc si mai mult sa am permis, Daca tot vorbim de lucruri care pot imbunatati o masina hai sa va arat ce am gasit pe Autolux, un site unde poti gasi absolut orice ai nevoie pentru masina, motocicleta sau bicicleta ta. Hai sa va arat ce mi-ar place mie :
In primul rand mi-as dori o masina Peugeot caruia i-as putea pune faruri de genu acesta 

FARURI tuning PEUGEOT 206 98-07 2 POZITIE ANGELEYES NEGRU - SWP02B - FTP45141 - pret 729.59 lei

DETALII: .Peugeot 206 .nicht passend beim SW . . an de fabricatie: 98-07 model: negru , semnal integrat .2 LED-pozitie angeleyes LED-pozitie .pregatire pentru motor de reglaj electric Lupa HID pe faza scurta cu bec H1 .1 set contine 2 faruri
Produs livrat de AutoLux.
Garantie si siguranta.
Produs de calitate.
Orice produs Autolux este asigurat pana la primirea de catre clientul nostru.
In limita stocului disponibil.
Pozele pot avea titlu informativ.
Si cum de curand am devenit mamica am gasit ceva ce este la indemana tuturor parintilor 

Scaun auto copil Remi 9-18kg - 1420865 pret 312.99 lei
DetaliiScaun copil in doua culori (rosu ,negru )-pentru copii cu o greutate de 9 - 18 kg-pentru grupa 0-1-produs omologat european (E1 04301214),ECE R44/04-se potriveste la majoritatea modelelor de masini, potrivit pentru centura de siguranta de 3 puncte.- culoare : rosu-dimensiuni 60 x 45 x 45 cm-fabricat din material plastic -reglabil-acoperit cu husa captusita cu spuma poliuretanica pentru un confort mai ridicat-are suport pentru cap, centura de siguranta cu prindere in trei puncte-suport lateral
Asa ca dragii mei va invit pe Autolux este un site unde fiecare automobil este trata regeste de personal profesionist. 
Nu uitati vreti sa va simtiti special in masina dumneavoasta pe Autolux gasesti tot ce ai nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu